Starcraft II Wings of Liberty

Dupa multi ani de asteptare s-a lansat si versiunea oficiala a jocului Starcraft II. La cateva luni dupa lansarea unei versiuni beta care ne-a oferit un preview asupra jocului, versiunea finala vine si ne incanta din toate punctele de vedere pentru ca aveam de-a face cu un joc deosebit. Blizzard nici de aceasta data nu ne-a dezamagit, astfel incat aceasta versiune finala a jocului este foarte bine lucrata, fara bug-uri. Ce sa mai, un joc cum ar trebui sa fie! Slefuit, aranjat si echilibrat, fara cerinte enorme de sistem si totodata incanta privirea. Cu secventele cinematice deosebite jocul se transforma intr-un film in care tu esti actorul principal. Ca intotdeauna Blizzard a fost peste toate celelalte companii cand vine vorba de secventa cinematografice. Inca de la Diablo 1, 2, Starcraft sau Warcraft calitatea deosebita a secventelor cinematice ne-au delectate ochii, si lipsa bug-urilor a ramas unul dintre atuurile companiei. De asemenea impactul pe care il are orice stire ca sa nu vorbim de lansare din partea Blizzard capata proportii in lumea gamerilor.[singlepic id=566 w=580 h=500 float=center]

Dar sa o luam de la inceput. Campania este primul deliciu pe care il aduce jocul. Cu toate ca jocul aduce doar campania cu terani (probabil lasand loc unor add-on-uri ulterioare) o sa ai posibilitatea sa joci cu toate rasele atat in campanie cat si in bataliile multiplayer sau single pe skirmish. Si in plus, in campanie sunt strecurate cateva misiuni care aduc o noua perspectiva asupra povestii jocului. Deasemenea in diferite misiuni sunt introduce elemente noi si extreme de importante cum ar fi lava care la un interval de timp iese la suprafata si trebuie sa ai grija de unitati sa le duci unde terenul este mai ridicat, sau soarele care explodeaza si te forteaza sa te muti pe harta.

Fiecare misiune vine cu obiective secundare care aduc diversitate si mai mai mare jocului, obiective pe care recomand sa le faci pentru ca pe langa experienta in plus o sa te ajute cu diferite bonusuri.

[singlepic id=567 w=580 h=540 float=center]

Filmele, coloana sonora si vocile sunt de o calitate deosebita, actorii si-au luat rolurile in serios si fiecare dintre personajele jocului are o personalitate proprie, un trecut care l-a marcat si toate actiunile lui sunt influentate oarecum de ceea ce s-a intamplat. Animatiile faciale sunt excelente si sincronizate perfect cu vocile si alaturi de grafica extraoridinara dau o impresie de realism care ajuta la secventele cinematice.

Intre misiuni ne putem plimba pe battlecruiser-ul Hyperion in genul unui joc adventure, dintr-o camera in alta unde putem invata de asemenea noi tehnologii sau putem imbunatatii unitatile sau cladirile pe care le folosim in joc.

Cu o campanie de cel putin 15 ore si diferite moduri de dificultate, jocul te pregateste pentru bataliile multiplayer care au fost probabil cele mai asteptate. Dar cu toate acestea este destul de greu sa initiezi un cont pe battle.net . Pentru a castiga diferite bonusuri trebuie sa ramai tot timpul online. Din fericire poti juca sic a guest cand nu esti conectat la battle.net.

Jocul suporta pana pa 12 jucatori in multiplayer si vine cu zeci de harti pentru batalii skirmish sau multiplayer. Se pot forma echipe, se poate seta viteza jocului, te poti alia cu un prieten sis a te lupti contra AI-ului, si multe alte elemente care aduc mai multa varietate jocului.

Facut sa ruleze si pe calculatoare mai slabe, jocul reprezinta un succes total. Fara nici un regret pot sa spun ca este cel mai bun joc de strategie din ultimii ani si versiunea a doua va mai aduce cu siguranta fani seriei deja celebre.

Rating: 4.7/5 (10 votes cast)
Starcraft II Wings of Liberty, 5.0 out of 5 based on 1 rating
  • Platforme: PC