Starcraft Broodwar

De la un add-on nu prea ai mari asteptari, de obicei fiind aruncate cateva misiuni noi care nici macar nu se ridica la nivelul jocului original. Dar Blizzard vine sa ne contrazica, si cu Broodwar reuseste sa imbunatateasca reteta originala si imbunatateste un joc care deja era foarte bun, facad din acesta o adevarata capodopera. Broodwar continua povestea din Starcraft si aduce noi cladiri si unitati precum si harti deosebite.

Vizual jocul nu difera mult fata de original dar noutatile din joc il fac sa arate altfel, sa ii dea un aspect mai bogat si hartile noi vin si pe teren diferit, acum avem si zapada, desert sau culorile in apus sunt deosebite. Avem un film nou de introducere care aste deosebit si la sfarsitul fiecarei campanii de asemenea producatorii ne delecteaza cu cate un film excelent cu care ne dezvaluie povestea.[singlepic id=345 w=320 h=240 float=left]

Si din punct de vedere muzical Broodwar imbunatateste jocul, fiecare rasa primind cate un nou soundtrack, in special rasa umana avand o orchestra pe fundal care depaseste cu mult muzica din original. Si unitatile noi din joc suna bine, vocile fiind alese cum trebuie.

Cum era de asteptat campaniile din Broodwar sunt mult mai dificile decat cele din original, dar si ca design sunt superioare. Campaniile le incepi cu Protosii si Teranii pentru ca apoi sa faca introducerea Zergilor, o specie mai deosebita, unica.

Alte modificari mai vin la pretul unitatilor si forta acestora, jocul fiind mult mai echilibrat acum. In acelasi timp sase unitati noi trebuie luate serios in considerare deoarece fiecare rasa poate raspunde atacului inamicilor. Acum in mod sigur cel care isi face un singur tip de unitati va pierde in fata celui care vine cu o armata diversificata . Aici intervina strategia fiecaruia si tactica abordata. Cu toate ca la baza este acelasi joc, cu acest add-on se schimba multe si daca stiai bine sa joci originalul o sa dureze ceva pana inveti si Broodwar.[singlepic id=346 w=320 h=240 float=center]

Obligatoriu daca ti-a placut Starcraft trebuie sa instalezi Broodwar deoarece este esential. Unul dintre cele mai bune add-on-uri care a aparut, un add-on care merita sa fie laudat pentru ca a facut dintr-un joc bun un joc excelent!

Rating: 4.5/5 (3 votes cast)