Silent Hill 2

Ca majoriatea jocurilor din genul survival-horror, Silent Hill 2 are o camera care nu ofera cele mai bune unghiuri, multa violenta si nu toate puzzle-urile sunt atat de logice precum ar trebui. Silent Hill 2 isi construieste povestea pe subiecte serioase cum ar fi abuzuri, nebunie si diferite boli, ceea ce aduce o nota de maturitate ridicata.

Jocul te primeste cu o atmosfera unica, orasul in care se desfasoara actiunea fiind principala atractie a sa. Strazile care sunt infundate intr-un strat gros de ceata ofera acea senzatie de frica, deoarece la orice pas poate aparea cate un zombie sau vreun inamic de care trebuie sa te feresti sau sa il omori. Pe langa strazile orasului, o sa mai ajungi si prin cladiri, prin apartamente, prin spital, unde o sa pasesti cu grija deoarece luminile intermitente sunt si mai ingrozitoare in spatii inchise. Daca Silent Hill 2 oferea mai multe motive sa iti fie frica, adica sa iti rasplateasca frica cu care te plimbi prin coridoare, si nu doar sa fie sentimentul de frica si atat, ar fi fost cu siguranta mult mai impresionant. Dar este de laudat si sentimental permanent de frica si eu, cel putin, cand am ajuns intr-o camera, exact cand am intrat o fetita a apasat pe o clapeta la pian. Jocul imi crease asa o atmosfera pana atunci incat cum am auzit pianul asa am tresarit cum nu am mai facut-o vreodata la un joc! Secventa memorabila!!!![singlepic id=245 w=320 h=240 float=left]

In joc interpretezi rolul lui James Sunderland care s-a intors in Silent Hill dupa ce a primit o scrisoare de la sotia lui care murise de ceva vreme. In oras se intalneste cu mai multe personaje care au de asemenea motive ciudate pentru vizita in oras. Pe percursul jocului Sunderland va rezolva nu numai misterul sau ci si pe cel al caracterelor pe care le intalneste.

Pe parcursul jocului sunt 2 locatii unde devine ciudat, in sensul horror al cuvantului: spitalul infestat de zombie devine o shirina pagana plina de demoni si de locatii gotice si o serie de mine sau gauri care duc cat mai jos, parca reprezentand metaforic orasul Sunderland decazand.

Puzzle-urile din joc sunt tipice pentru genul jocului, trebuie sa gasesti o chetie sau o cutie pentru a descuia o usa sau de a utiliza ceva.[singlepic id=246 w=320 h=240 float=center]

Monstrii sunt un alt atu al jocului si o sa ai parte de cei mai ciudati si oribili monstrii pe care i-ai vazut vreodata intr-un joc video. Monstrii cu capul piramida sunt parca cei mai oribili si puternici, creaturi care seaman cu Leatherface din Texas Chainsaw Massacre.

Pe langa monstrii care arata bine, tot jocul putem spune ca arata bine, oferind un detaliu foarte amanuntit asupra orasului. Muzica este de asemenea excelenta, si ajuta la crearea unei atmosfere de groaza!

Rating: 4.9/5 (3 votes cast)