Sacred 2 Fallen Angel

Formula clasica hack and slash care a fost initiata de Diablo si a fost folosita de atunci de muneroase jocuri este din nou adusa la viata de partea a doua a unui joc care mie mi-a placut foarte mult. Si cum Fallen Angel a fost un titlu asteptat cu sufletul la gura, inseamna ca promitea multe. ACum ramande de vazut daca s-a ridicat la asteptari sau avem de-aface cu o alta deceptie.

Ca de obicei, cu jocurile point and click, nu avem de-aface cu o poveste iesita din comun. Se intampla ceva rau in lumea in stilul Dungeon and Dragons, si anume in Ancaria si tu poti alege intre a fi salvatorul care poate face ca totul sa fie cum era inainte, in campania luminii, sau poti sustinatorul raului in campania intunecata. Povestea la inceput nu este spusa prea detaliat si devine confuza, iar problemele care apar le realizezi singur, cum ca ar fi intre High Elves si T-Energy, o substanta ce se gaseste pe toata harta.

[singlepic id=457 w=580 h=440 float=center]

Jocul te tine ocupat pe tot parcursul misiunilor. Alergand de colo colo pentru a completa tonele de misiuni iti ofera o senzatie de cunoscuta, ca si cum jocul ar construi ceva pentru tine dar nu reusesti niciodata sa ajungi acolo. Si atunci cand crezi ca o sa afli care era treaba cu elfii si energia, ti se da alta misiune de a gasi niste ierburi rare pentru o potiune, sau de a omora cativa monstrii, sau ceva asemanator. Doar numarul mare de misiuni si deversitatea lor te fac sa ramai interesat. Cu un numar atat de mare de misiuni este greu sa te plictisesti, si harta pusa la dispozitie este una pe masura, o harta imensa, dar care ajunge sa te enerveze datorita dimensiunilor prea mari. Multe misiuni implica sa ajungi la de A la B si cum sistemul de teleportare este ciudat, de multe ori ajungi sa le parcurgi la picior.

Dar jocul exceleaza la aspect si sunet. Jocul arata minunat, si este o placere sa vezi campuri pline de floricele, paduri dense, coaste abrupte, munti si deserturi care sunt demne de pus pe vederi. Timpii de incarcare sunt practic inexistenti, cu exceptia momentelor cand te aventurezi in lumea din subteran. Atentia la detaliu este vizibila tot jocul, in special in orase, care pacra au fost facute de arhitecti profesionisti. Terenul este de asemenea excelent, parca sculptat, si vedem rauri realiste, tufisuri imense ce trebuie ocolite si multe altele. Caracterele si animatiile sunt excelent realizate. Multe creaturi din joc au un comportament distinct, lucru rar intalnit la alte jocuri. Fiecare creatura vine de asemenea in peste zece varietati, cu aspect si abilitati diferite.

[singlepic id=458 w=580 h=440 float=center]

Partea audio aduce si mai multa personalizare. Muzica de background si efectele de lupta se aseamna cu cele ale Renasterii, dar jocul aduce ceva unic sunetelor si vocilor caracterelor. O parte din soundtrack apartine trupei Germane Blind Guardian, notabila fiind chiar melodia de la inceput, care chiar prinde.

Jocul iti pune la dispozitie sase caractere de la deja obisnuitii High Elf, Battlemage, Seraphim pana la deosebitii Temple Guardian sau versiunea robotizata a zeului Egiptean Anubis. Castigand experienta iti imbunatatesti abilitatile, sistemul fiind asemanator tuturor jocurilor RPG.

Din pacate jocul vine si cu un numar destul de mare de bug-uri, astfel caracterele pot trece prin pereti sau pot ramane blocate in scenariu. Inamicii pot ramane blocati pe o anumita animatie si char dupa ce ii omori sa ramana pe harta in ipostaza in care era inainte sa moara. Rezolvarea acestor probleme necesita o salvare, apoi sa iesi din joc pentru ca apoi sa dai un load si sa o iei de unde ai ramas.

[singlepic id=459 w=580 h=440 float=center]

Mai rau este ca apar si probleme tehnice. Jocul poate sa crape si sa iasa in desktop, lucru care se intampla de obicei in zonele de tranzitie de la o zona la alta. Nici multiplayerul nu a fost optimizat, si conectarea la un server poate dura prea mult timp.

Cu toate ca ai vazut deja aproape tot ceea ce are de oferit Sacred 2 The Fallen Angel, jocul este destul de impresionant si pare mai degraba incitant si fresh, decat familiar. Are nevoie de un patch pentru a indeparta instabilitatile cu care vine, si de asemenea mai are nevoie de posibilitati mai eficace de a te plimba pe harta. Cu toate aceste este cel mai bun RPG din ultima vreme care vine alaturi de Titan Quest si reprezinta o experienta excelenta.

Rating: 5.0/5 (4 votes cast)