Quake 3 Arena

Cand vine vorba de shootere, ID Software ne vine imediat in minte. Quake a fost un fenomen, iar cand ID a anuntat Quake 3 ca fiind conceput in special pentru multiplayer au aparut mai multe pareri. Cand a fost lansat toate aceste pareri s-au transformat intr-una singura: joc exceptional, cel mai bun Quake ever!

Cu toate ca se concentreaza pe multiplayer are si o campanie single player, in care te bati in arene cu boti controlati de un AI excelent. Fiecare bot are caracteristici diferite de lupta si exceleaza cu o anumita arma. Lucy are tendinta de a se feri foarte des, Xaero, un maestru Zen, bosul de final de joc, trage foarte bine cu railgun-ul. Modul single player este un fel de mod arcade de bataie, in genul Mortal Kombat, trebuie sa te bati pe diferite nivele de dificultate fiecare in arene diferite si cu adversari dinc e in ce mai buni. La sfarsit este un fel de one on one cu Xaero si odata ce ai castigat esti campionul arenei.[singlepic id=400 w=320 h=240 float=left]

Modul single player este distractiv pana la un punct, dar in multiplayer incepe adevarata distractie. Quake 3 se misca foarte repede si are un desigh specific de ia arma si trage. Jocul pare simplu in comparatie cu alte shootere si in cazul de faca este un lucru bun, lasand loc numai actiunii si distractiei tipice unu adevarat deathmatch. Are optiune de a folosi automat arma cea mai puternica ceea ce este bine pentru ca daca iei o arma mai buna vei trage cu ea fara sa fie nevoie sa o schimbi manual.

Aspectul nivelelor si a texturilor este foatre placut chiar daca este umpic cam banal. Toate hartile sunt deosebite: sunt castele futuristice intrerupte eventual de arenele pe platforme plutitoare in universul negru. Animatiile sunt excelente si motorul grafic ofera posibilitatea de lini curbe care redau o arhitectura cat mai autentica. Nivelurile sunt facute in asa fel incat gameplay-ul sa ramana pe primul loc, astfel pe hartile care suporta pana la zece jucatori distractia combinata de actiune si adrenalina sa fie maxima.[singlepic id=401 w=320 h=240 float=right]

Personajele sunt excelente, personaje din Doom, Quake sau Quake II, armele de asemenea impresionante si puterea lor este exceptionala in special pe modul Quad Damage unde orice arma devine mortala.

Sunetul te afunda si mai mult in atmosfera plina de actiune si miscare din joc si te face sa te simti ca si cum ai fi in arena impreuna cu ceilalti jucatori.

Avand in vedere toate aceste lucruri putem spune ca Quake 3 este un joc deosebit. Dar daca este superior rivalului Unreal Tournament nu avem cum sa stim, taberele fiind impartite in mod egal. Un lucru e clar, in deathmatch face legea!

Rating: 3.3/5 (4 votes cast)