Painkiller Resurrection

Fiecare ecran de incarcare in Painkiller Resurrection este insotit de linia “Homegrown: fan_made_product”. Si chiar nu glumesc. Cu toate ca sloganul se refera la numele producatorului responzabil pentru dezastrul de fata, jocul este de o calitate groaznica, parca facut de o mana de amatori care au vrut o continuare a shooter-ului din 2004. Niveluri confuze, inamici de-a dreptul idioti, tone de bug-uri si modele lipsa te vor face sa renunti la mouse si sa iti gasesti alta activitate.

Bug-urile sunt o categorie aparte in acest joc deoarece daca ar fi existat un top al jocurilor cu cele mai multe, acesta cu siguranta s-ar fi aflat in top. Blocari care necesita restartarea sistemului, iesirile la desktop in modul multiplayer, obiecte raman blocate in tine, timpi de gandire lungi in timpul nivelelor in care se intrerupe actiunea, inamici care apar in fata ta, animatii ilogice sunt doar cateva din problemele care pot aparea in joc. Si daca vrei sa incerci modul cooperativa care se presupunea a fi un fel de Sfantul Graal al jocului, mai bine renunti pentru ca nu exista in joc. Au anuntat dupa lansare ca se pot pune manual harti pentru modul cooperativa dar si asa experienta de joc este josnica.[singlepic id=436 w=500 h=400 float=center]

Chiar daca nu te intereseaza modul cooperativa, jocul nu are nimic care sa te atraga cu adevarat. Povestea este o refacere a celei din prima parte in care tu esti un asasin care, dupa ce ai murit incercand sa salvezi oamenii din preajma unei masini cu o bomba , ai ajuns in purgatoriu. Crezi ca te duci in iad, dar de fapt esti undeva la mijloc, intr-o zona populata de suflete pierdute care s-au transformat in diferiti monstrii. Misiunile sunt de a ajunge de la punctul A la punctul B, omorand totul in drum. Actiunea este simpla si rapida, in care tu folosesti arme conventionale cu care omori tot felul de monstrii.

Designul celor sase misiuni din campanie este destul de confuz, ajungi in biserici ruinate, cimitire ploioase, sau temnite intunecate, dar care sunt reprezentate prin niveluri imense si lipsite de cladiri sau macar un strop de varietate.

Inamicii nu fac nimic altceva decat sa vina spre tine, AI-ul fiind egal cu 0.

Painkiller pare o serie cu un inceput slab si o continuare dezastruasa. Originalul in schimb pare sa rivalizeze cu shooter-ele gen Doom, dar Resurrection nu aduce nimic, nu reprezinta nimic si nu stiu cum a putut sa fie lansat cu atatea bug-uri.