Necrovision

Necrovision este un joc pe care nu trebuie sa il critici dupa primele ore de joc. Actiunea de la inceputul jocului este distractiva dar umbrita de problemele tehnice si misiunile frustrante care nu arata adevarata valoare a acestui shooter supranatural. Cu toate acestea dupa ce treci de prima treime a jocului, devine cu adevarat interesant si incitant. Este un first person shooter arcade, lipsit de simtul realismului, este un fel de Paikiller sau Serious Sam asa ca sa nu te astepti la o poveste deosebita. In schimb ai parte de demoni, monstrii, zombie si un gigantic scorpion robot. A, si mai este si dragonul de foc pe care il vei folosi drept mijloc de transport.

Primul Razboi Mondial, in stilul zombie. Cam asta ar fi jocul in cateva cuvinte.[singlepic id=437 w=320 h=240 float=left]

Cartile de istorie insa nu au scris de aceste creaturi nemoarte din Primul Razboi Mondial, dar din fericire Necrovision umple aceste goluri. La inceput, soldatul Simon Bukner, protagonistul, pare afectat de toti camarazii pe care ii vede omorati in lupta. Nu cu mult dupa ce ai inceput jocul, lucrurile incep sa devina interesante. Semne de experimente demonice, infanterie de zombie care vine spre tine, fantome care arunca cu diferite energii in tine, toate acestea arata ca avem de-aface cu o istorie alternativa. Poti sa incerci sa intelegi ceva din toata povestea asta, dar mai bine sa o iei asa cum vine fara sa iti bati capul prea mult cu ea.

Pentru primele cateva ore jocul este tipic pentru un shooter din Primul Razboi Mondial, in care o sa traversezi campuri de lupta si te vei lupta cu soldati normali. Senzatia cand tragi cu arma si omori inamicii este destul de merituoasa, dar te vei intampina si cu cateva probleme tehnice datorate coliziunilor care sunt prea sensibile. Mai ai parte si de perioade cand nu stii in ce parte sa o apuci, datorita obiectivelor frustrante, cum ar fi de exemplu misiunea in care trebuie sa plantezi doua dinamite in timp ce esti urmarit de un mostru.[singlepic id=438 w=320 h=240 float=right]

Dupa un inceput in care nu speri la prea multe de la acest joc, incepe de fapt actiunea, cu arme excelente pe care le poti folosi si in ambele maini si inamici care tin actiunea la un nivel foarte ridicat. Baionetele sunt probabil cele mai interesante deoarece sunt eficace atat in lupta de la distanta cat si in lupta corp la corp. Ai si diferite combinatii de miscari care duc la atacuri si mai spectaculoase, iar sunetul cand realizezi aceste miscari este unul satisfacator.

Pe cat de frumos este sa impusti inamicii, la inceputul jocului ai parte de niveluri liniare si de probleme tehnice care sunt destul de notabile. Dar dupa inceput joculparca se schimba si toate problemele dispar, povestea ia o intorsatura interesanta si te trezesti manuind “Shadow Hand”, o manusa cu puteri supranaturale care iti maresc forta. Explorezi taramuri demonice luptandu-te cu bestii, roboti exagerat de mari, si tot felul de mostrii care sunt pusi sa te vada mort. In acelasi timp zonele de lupta se maresc si devin mult mai creative si iti ofera posibilitatea sa te concentrezi pe distractia oferita si nu pe problemele pe care le are jocul.

Cand se apropie de final jocul a scos tot ce a avut mai bun si dupa ce te lupti cu giganticul scorpion sau zbori pe un dragon de foc nu mai ramane decat sa duci la sfarsit un joc care a meritat pentru ca ti-a oferit momente memorabile. Chiar daca viata iti creste in continuu, jocul nu este prea usor, oferind o provocare continua. Slow motion-ul aduce un plus la gameplay si datorita faptului ca este implementat destul de bine, este si foarte folositor.[singlepic id=439 w=500 h=400 float=center]

Din pacate moartea insa nu este atat de frumoasa in Necrovision. Urmeaza un timp de incarcare exagerat de mare, care poate dura peste un minut.

Din punct de vedere grafic nu arata excelent, dar arata bine. Texturile au un detalui mediu, iar animatiile sunt destul de slabe. Atmosfera insa compenseaza aceste minusuri si face sa prinda la gameri.

Vocile in schimb sunt de-a dreptul slabe, in special a personajului principal. Muzica este reprezentata de un mix hard rock su sunete tribale si note de orchestra si isi face treaba mult mai bine decat vocile actorilor.

Pe latura de multiplayer jocul vine cu clasicile moduri: free for all, team deathmatch, capture the artifact, last man standing. Hartile sunt complet noi, dar comunitatea de jucatori Necrovision este mica si nu pare sa creasca.

Cu toate acestea jocul pe single player merita, pentru ca dupa inceputul lent devine foarte atractiv si ar fi pacat sa ratezi un asemenea titlu.

Rating: 4.7/5 (3 votes cast)