Mercedes Benz World Racing

Cand am pus prima data mana pe jocul asta m-a lasat fara cuvinte, nu mai jucasem de mult o simulare adevarata, poate de la NFS Porsche si daca esti fan Porsche sigur o sa iti placa si Mercedes Benz World Racing. Dar cum nici Porsche nu era perfect, si Mercedes Benz World Racing are defectele lui.

In primul rand toata stima pentru masini, cum sunt realizate si cum se misca, controlul pe care poti sa il setezi cat mai spre arcade sau simulare. Si aici chiar se simte diferenta…recomand un 90% simulare. Dupa masinile dementiale de la motoare standard pana la supraalimentatele AMG, de la modelele de strada pana la cele de curse si prototipuri poti juca chiar si cu SLR-ul care este probabil supercarul cel mai ravnit din intreaga lume, ajungem la trasee, care sunt memorabile precum cele din Porsche doar ca sunt ceva mai lungi…la unele poti sa ajungi sa te plictisesti dupa 15 minute de condus dar asta abia dupa ce ai admirat traseul in toata splendoare lui! Efectele de atmosfera si anume ploaia, soarele, zapada toate sunt realizate fara greseala. Pe acelasi traseu poti odata sa joci dimineata, data viitoare la pranz sau seara si poti avea parte de niste peisaje de apus incat parca ai vrea sa tragi masina pe dreapta si sa il admiri!

Ce m-a lasat rece totusi a fost muzica din meniu sau din joc care nu face decat sa iti provoace un sentiment de repetitivitate…asculti aceleasi melodii house si parca toate sunt la fel…e bine ca iti permite sa iti creezi playlistul propriu sau de ce nu, poti sa opresti muzica din joc si sa asculti ce vrei tu la winamp.[singlepic id=148 w=320 h=240 float=center]

In multiplayer ai optiune de splitscreen ori pe vertical ori pe orizontala, asta pe langa LAN sau Net ceea ce aduce un plus de distractie cu prietenii.

Multitudinea de masini, peste 100, toate modele Mercedes Benz din toate timpurile, traseele minunate si variate fac din joc o alternativa si in ziua de azi pentru un simulator si te fac sa treci peste micile probleme ale jocului. Una din ele care poate deveni mai enervanta este la impactul cu mediul inconjurator cu obiecte, care iti ingreuneaza jocul la cursele in oras.

Rating: 5.0/5 (4 votes cast)