Extra Jocuri

Inchis Deschis
Interviu Mortal Kombat: Ed Boon

O data cu apropierea lansarii jocului Mortal Kombat (primul trimestru 2011) cei de la Shacknews au realizat un interviu in exclusivitate cu co-producatorul si directorul creativ NetherRealm Studios, Ed Boon cu privirea la viabilitatea turnamentului, personaje si nu in ultimul rand reintoarcearea la originile 2D.

Shack: Am auzit ca pentru acest titlu, echipa s-a consultat cu jucatori profesionisti din precedentele jocuri MK. Sperati ca Mortal Komabt sa devina un punct de referinta in ce priveste modul tournament?

Ed Boon: Acesta este primul Mortal Kombat in care imbunatatim constant experienta de lupta. Este adevarat, lucram cu profesionisti, care testeaza conitinuu si ne trimit permanent feedback. In acelasi timp este un joc care se adreseaza oricarui tip de fan. Cel mai important lucru este ca atunci cand un jucator ridica controller-ul sa se simta bine.

Shack: Daca va focusati pe viabiliatea turnamentului cum o sa mentineti arborele de skill-uri in asa fel incat sa nu obstructionati jucatorii casual care vor sa vada doar Fatalitati?

Ed Boon: Ei bine aceasta versiune MK este cea mai profunda in ceea ce priveste gameplay-ul. Ne-am gandit foarte mult cum sa implementam aceasta idee ca jucatorii casual sa fie multumiti si-n acelasi timp cei experimentati sa ramana interesati. O solutie a fost crearea unor personaje noi, cu o lista mare de abilitati unice si mai multe stiluri de lupta. De exemplu unele personaje sunt mai bune la lupta de aproape in timp ce altele exceleaza de la distanta. O alta modalitate a constat in implementarea oportunitatii ca jucatorii experimentati sa isi poata intrerupe/modifica combo-urile personajelor. Cu siguranta pentru maniaci acest feature o sa fie mana cereasca.

Shack: O sa vedem si personaje noi noute in afara de cele cunoscute de-a lungul timpului?

Ed Boon: Momentan nu ma pot pronunta in acest sens, insa cu siguranta personajele cheie din predecesori care au facut istorie vor fi prezente. Ulterior, prin sistemul DLC, putem adauga personaje noi deci orice este posibil, o data ce jocul va fi lansat.

Shack: Ati dorit sa va reintoarceti la origini, 2D fighting ma refer, de mult sau e doar un raspuns la popularitatea capatata de Street Fighter IV? Se pare ca Mortal Kombat a fost convertit la 3D atunci cand Soulcalibur si Tekken au depasit Street Fighter, la sfrasitul anilor ’90.

Ed Boon: Mortal Kombat a fost in continua dezvoltare in ceea ce priveste latura tehnologica, pentru a satisface cerintele fanilor. Asta fiind spusa, atat echipa cat si fanii si-au dorit o revenire la stilul care a consacrat acesta serie. De cand lucram sub tutela Warner Bros, incercam o resatare in concordanta cu asteptarile fanilor. Ne dorim ca acest tilu sa aduca multumire tuturor.

Mortal Komnat este programat pentru lansare la inceputul anului viitor pe Xbox 360 si PS3. Asa ca stay tuned you fighting geeks!

Niciun comentariu pentru acest articol.
Lasa o Parere:




Ne gasesti si pe Facebook!
Aboneaza-te Acum!
Parteneri