Extra Jocuri

Inchis Deschis
Hitman Blood Money
Scor Final:

Asasinul chel pe care il stim sub numele de cod 47 se intoarce si este in cea mai buna stare posibila. Cu toate ca ideea jocului este aceeasi, Blood Money este la fel de incitant ca si Silent Assasin. Cateva mici modificari, o poveste intriganta si secvente cinematice memorabile IO Interactive face ca si Blood Money sa merite timpul acordat.

Povestea urmareste viata unui asasin platit, agentul 47, in timp ce este narata de fostul director FBI unui jurnalist care ii ia un interviu la el acasa. Fostul director, acum in scaun cu rotile ii povesteste cum doi ani de zile a fost pe urmele criminalului.

Intre 47 si succesul unei misiuni stau o multime de garzi inarmate, puncte de securitate si alte obstacole. Jucatorul isi ghideaza personajul cu ajutorul unei harti prin satelit care poate fi accesata oricand. Harta indica topografia zonei, datele cunoscute despre tinta lui 47 si alte caractere din joc, controlate de AI. Pe langa calificativele de final de nivel, mass murderere daca ai facut o baie de sange sau silent assasin daca elimini strict tinta, jocul penalizeaza jucatorul daca a facut prea multa “galagie”.[singlepic id=286 w=580 h=440 float=center]

Jocul aduce multiple imbunatatiri, cum ar fi capacitatea de se urca pe diferite obstacole, lupta corp la corp imbunatatita, abilitatea de a folosi scut uman, animatii imbunatatite, un nou motor grafic si abilitatea de a upgrada armele si echipamentul. Dar nu pot suferi upgrade decat cinci arme si echipamentele necesare.

Fiecare nivel iti ofera posibilitatea de a ucide in asa fel incat sa para un accident, de exemplu sa te joci cu gratarul cuiva si sa il faci sa explodeze, candelabrul sa pice, sau chiar tinta sa pice accidental de la balcon.

O caracteristica noua jocului este notorietatea: daca cineva e de fata cand ucizi adversarii aceasta va creste dar in schimb daca executi asasinarea ca la carte si nu te vede nimeni va ramane la nivelul minim. Cu cat notorietatea este mai mare cu atat va fi mai usor pentru persoanele din joc sa il recunoasca. Dar jucatorul poate utiliza mita pentru a scade nivelul notorietatii. Pe modul de dificultate cel mai usor aceasta nu exista.[singlepic id=287 w=580 h=440 float=center]

La sfarsitul fiecarei misiuni un articol din ziar iti ofera detalii legate de asasinat in care continutul difera in functie de notorietatea pe care o acumulezi, sau nu. Iti mai arata detalii legate de arma cea mai frecventa pe care ai folosit-o, acuratetea ta, numarul victimelor din numarul civililor sau politistilor si daca au fost martori. Orice persoana ranita se va pune drept martor si astfel va creste notorietatea.

Blood Money are un sistem de lupta mai bun, astfel poti ucide de la distanta si cu un cutit pe care acum poti sa le atunci in adversari, dar nu il poti lua inapoi dupa ce victima cade. Mai introduce de asemenea si conceptul de asasini rivali, care se dovedesc a fi adversari mai buni decat traficantii sau celelalte victime ale tale.

Jocul incepe cu un flashback la parcul de distractie din Baltimore, unde multi oameni nevionovati mor datorita unei neglijente la roata mecanica. Tatal uneia dintre victime suna la Agentie si comanda o lovitura asupra proprietarului parcului, Joseph Clarence, care scapa cu basma curata. 47 preia comanda asasinarii si il omoara. Dupa aceasta lovitura mai multi vor sa angajeze legendarul asasin.[singlepic id=288 w=580 h=440 float=center]

In continuare jocul se desfasoara ca o serie de flashback-uri in care fostul director FBI, “Jack” Alexander Leland Cayne, ii povesteste unui jurnalist loviturile lui 47 din ultimii doi ani si implicarea lui in toate astea. Caine minte cu multe in legatura cu 47 incepand cu clonarea lui si profesorul Ort-Mayer. Cum avansezi in joc, se observa ca angajatii agentiei sunt eliminati sistematic de doua clone: Mark Puriyah II si Mark Parchezzi III conceputi de o companie vestica rivala agentiei: The Franchise. Situatia devine critica cand Diana il informeaza pe 47 ca ei sunt singuri supravietuitori. Un atentat la viata lui 47 are loc la Paris, aproape omorandu-l.

Diana inchide agentia cu un contract final pentru 47, si anume de a ucide asasinii trimisi dupa ei si de a impartii fondurile ramese intre ei doi. Dupa ce duce la bun sfarsit aceasta misiune, 47 este contactat de o veche cunostinta, agentul CIA Smith, pe care acesta il salveaza mai devreme in joc. El ii ofera agentului 47 o misiune de milioane in care trebuie sa previna asasinarea presedintelui Statelor Unite ale Americii, Tom Stewart. Asasini sunt din cealalta agentie, The Franchise, si anume Mark Parchezzi III, si Vice Presedintele, Daniel Morris, amamdoi lucrand pentru Alpha Xerox o organizatie politica secreta pentru care lucra si The Franchise.

47 il elimina cu succes pe Morris, apoi il omoara si pe Parchezzi intr-o serie de impuscaturi pe acoperisul Casei Albe. Un articol de la sfarsitul nivelului arata ca Parchezzi este asasinul lui Morris. Vanat de politie si agenti, 47 se retrage in ascunzatoarea lui. Fara nici o avertizare este vizitat de Diana, lucru care i se pare suspect. Aceasta ii propune un plan pentru a scapa de franciza, dar pare ca il tradeaza si il injecteaza cu un ser care il adoarme. Acum apare singura replica in care 47 renunta la calmul tipic, si ii striga Bitch!, aceasta fiind singura replica incitanta a lui din intrg jocul. 47 este inconjurat de trupele SWAT iar Diana care sustine ca omorarea lui a fost placuta este luata in franciza chiar de Alexander Leland Cayne, fondatorul ei. Povestea la punctul respectiv revine la prezent, si 47 este pe punctul de a fi incinerat astfel incat nici prin clonare nu mai poate fi adus la viata. Este momentul cand Diana se duce langa corpul lui 47 si ii pune in maini armele caracteristice, cele 2 pistoale, si il saruta dupa ce s-a dat cu un ruj ciudat. Devine evident ca otrava pe care i-a injectat-o Diana este una care induce o stare de moarte falsa, iar rujul il scoate din acea stare.[singlepic id=289 w=580 h=440 float=center]

Inmormantarea incepe iar povestea se incheie in doua feluri posibile. In primul final antidotul se presupune ca nu a functionat si 47 este incinerat, iar in al doilea antidotul functioneazasi 47 se trezeste si ucide pe toata lumea prezenta mai putin Diana.

Partea care a facut din seria Hitman un joc atat de placut a fost simtul distinct al stilului prezent fara greseala si in aceasta ultima parte. Un nou soundtrack minunat ne-a adus Jesper Kyd iar sunetele ambientale si vocile bine alese dau o nota placuta urechii. Datorita diversitatii misiunilor, poate pentru prima oara am simtit cu adevarat formula care trebuia inca de la inceputul seriei, pentru a face un joc de succes!

VN:F [1.9.22_1171]
Grafica
Gameplay
Storyline
Sunet/Muzica
Prezentare
Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
Niciun comentariu pentru acest articol.
Lasa o Parere:




Ne gasesti si pe Facebook!
Aboneaza-te Acum!
Parteneri