Heavy Rain

Telul fiecarei povestiri este sa creeze o oarecare legatura cu “cititorul”. Cu cat aceasta legatura este mai puternica si atinge un prag emotional, cu atat storyline-ul este mai bun. Heavy Rain este unul din putinele jocuri care reuseste sa se incadreze perfect in acesta categorie, prezentand observatorului un fie epic dinamic, plin de suspans, imposibil de trecut cu vederea.

Cat de departe esti dispus sa mergi ca sa salvezi persoana iubita? Aceasta este intriga care sta la baza acestui joc-drama, plin de elemente surpriza si intrebarea la care protagonistul Ethan Mars incearca sa raspunda, o data cu disparitia fiului sau. Ca jucator, pe langa personajul central, poti controla alte 3 personaje auxiliare implicate in tragedia lui Ethan: Scott Shelby, profiler FBI,  Norman Jayden, si Madison Paige. Practic vei putea adauga cate o piesa puzzle-ui din perspectiva fiecaruia, cladind astfel raspunsul mult asteptat. Acest stil de poveste nu este strain celor care au avut de-a face un alt titlu rasunator semnat Quantic Dream in 2005, Indigo Prophecy (aka Fahrenheit).

[slideshow id=160]

Cu toate ca gameplay-ul se rezuma la apasarea meticuloasa a anumitor taste ale controller-ului pentru depasirea cu succes a enigmelor, acest fapt este compensat de numeroasele scene de actiune care te fac sa uiti de realitate si sa te cufinzi cu totul in poveste. Heavy Rain te va capta din primele momente si te va face sa revii in fata monitorului pentru ca are ce oferi. Deciziile si replicile tale conduc spre anumite consecinte, lucru ce confera rejucabilitate si credeti-ma veti dori sa reincercati acest joc.

Nivelul vizual este impresionant, iar muzica si voice-acting-ul adauga un surplus de autenticitate atmosferei. Pacat de micile bug-uri tehnice care ii macina putin din piedestal. Dar hey, cine a vazut joc fara erori? La cat de fascinat vei fi de cele bune, micile probleme tehnice vor fi insignifiante. Heavy Rain este un joc care trebuie incercat. Tot ce va trebuie este un PlayStation 3.

Rating: 4.3/5 (6 votes cast)
  • Platforme: PlayStation 3
  • Data lansarii: 23 Februarie 2010