Extra Jocuri

Inchis Deschis
Diablo III

Barbarul vede si omoara, Witch Doctorul vede si de obicei lasa pe altcineva sa faca ii treaba murdara. Aceste doua clase de personaje si-au facut aparitia la prima demonstratie a lui Diablo III, intr-o combinatie de clasic si nou, care se presupune a fi acest joc.

Inainte de a mai vorbi despre cele doua clase, as vorbi despre trailerul care a aratat pentru prima oara jocul intregii lumi. Detalii vizuale deosebite, muzica tipica, si ceea ce m-a impresionat a fost varietatea acelor efecte si ceea ce ar insemna pentru gameplay si poveste. Am vazut mai mult decat un oras si nuantele de culori par a fi mult mai variate decat la versiunea anterioara. De asemenea am vazut un camp de lupta prafuit, plin de soldati si masini de lupta, precum si un peisaj noaptea, luminat de puternica luna plina. Aceeasi parere impresionanta mi-o mentine si gameplay-ul.Caracterele sunt mari si foarte detaliate, in special atunci cand poarta armuri cat mai elegante si mai eficiente, si se integreaza perfect in mediul jocului. Cu alte cuvinte caracterele sunt mari dar pot parea mici in comparatie cu alte creaturi imense din joc, cum ar fi demonul plin de tepi de la finalul demonstratiei. Cu toate ca am crezut ca este un boss, ni s-a dezvaluit la sfarsit ca nu era decat un sef mai mic, de care putem intalni la tot pasul.[singlepic id=476 w=500 h=400 float=center]

Cu atati monstrii de ucis, este bine de stiut ca si clasele de personaje din Diablo III vor fi la fel de puternice precum au fost si in primele parti. Barbarul este un specialist in luptele de apropiere. Skillurile lui vor fi familiare celor care l-au folosit si in partea a doua. In timpul demonstratiei, barbarul a reusit sa distruga o armata de inamici distrugand un perete care a picat peste ei, aratand un grad ridicat de interactiune cu mediul.

Witch Doctorul este o calsa cu totul noua si are posibilitatea de a controla boli, de a sumona animale sau chiar de a controla mintile inamicilor. In demonstratie a chemat lacustele in ajutorul lui care ataca automat orice inamic de pe harta. Am vazut si mongrel, un animal care poate fi vrajit pentru o eficienta mai buna. Cea mai interesanta vraja a fost peretele de zombie. Dupa prima impresie, poate ca aduce cu necromancerul din Diablo II, dar este personalizat si modelat incat sa aibe propria personalitate.[singlepic id=477 w=500 h=400 float=center]

Folosirea noilor skilluri va fi si mai usoara, datorita sistemului de lupta si a interfetei foarte intuitiva. Potiunile au un rol important dar nu la fel de important ca si pana acum. Primele sunt globurile de viata, care pica de la monstrii omorati si iti vor reface viata caracterului. Producatorii au venit cu aceasta idee pentru a te incuraja sa intrii in lupta. Skillurile apar acum in locul fostei centuri , facandu-le mult mai accesibile. Ca rezultat al acestor modificari este faptul ca vei avea nevoie decat de mouse pentru a juca Diablo III. Inca un lucru, cand tu iei un glob de viata, nu numai tie ti se reface viata ci si celor care sunt cu tine.

Temnitele random vor face parte in continuare din joc, de fapt acest random va fi folosit cat de des se poate pentru a elimina senzatia de repetitivitate sau plictiseala. Monstrii vor fi random, ceea ce pica dupa ce ii omori va fi la fel, random si hartile tot random. Pana si scenariile vor fi random, ceea ce face ca fiecare joc sa difere.[singlepic id=478 w=500 h=400 float=center]

Va fi de asemenea si un sistem de conversatie, ceea ce inseamna ca personajul tau va avea o voce, si vom afla poveste si din perspectiva caracterului.

Pe langa barbar si witch doctor mai s-a lansat si wizard, care este tipicul vrajitor care trebuie sa apara in orice RPG care se respecta. De curand cei de la Blizzard au mai lansat o clasa, monk, care aduce cu cel din Diablo I, care vine cu cateva skilluri si abilitati noi. Printre acestea cele mai interesante sunt: exploding palm, care este un fel de touch-of-death pentru ca inamicul va exploda in cateva secunde intr-un nor de sange, si asta se intampla la al treilea atac, si seven-sided strike, care este un fel de atac la distanta pentru monk, si te teleporteaza langa inamicul mai puternic pe care il termini folosind exploding palm si apoi re intorci safe and sound de unde ai plecat. Dar trebuie sa fi foarte atent cu acest perosnaj. Cu toate ca atacul este foarte puternic, nu are un defense stralucit si este vulnerabil.

Multe mai sunt de facut pana la lansare dar un lucru este sigur: o sa fie un joc deosebit cum au fost toate din serie si cum Blizzard ne-a rasfatat mereu.

Niciun comentariu pentru acest articol.
Lasa o Parere:




Ne gasesti si pe Facebook!
Aboneaza-te Acum!
Parteneri