Command and Conquer Tiberian Sun

Seria Command and Conquer se intoarce la origini si razboiul dintre Global Defense Initiative si Brotherhood of Nod ajunge din nou pe ecranele computerelor noastre.

Cu o grafica adusa la zi, topografie realistica, efecte vizuale colorate, jocul arata foarte bine si deoarece exploziile lasa cratere in teren, acesta aduce noi tactici in joc. Mai apare in joc si o a doua resursa de tiberium si monstrii din nisip care ataca orice prinde in raza indiferent ca sunt trupe aliate sau inamice.

Interfata este simpla si intuitiva avand categorii de cladiri si unitati. Poti pune pe lista de asteptare pana la 5 unitati, dar cladirile trebuie facute pe rand. Interfata acapareaza o mare parte din ecran dar asta nu reprezinta o problema pentru ca unitatile sunt destul de mici. Cu toate ca soldatii arata cam la fel, vehiculele sunt deosebit de detaliate si arata foarte bine; Titanul GDI arata deosebit de frumos sau Cyborgii NOD care cu toate ca au o mana sau un picior rupt inca mai merg si vin amenintator spre unitatile tale.

Jocul are un soundtrack excelent cu tente de tehno care se potrivesc de minune atmosferei create de unitati, cladiri si grafica, aducand o atmosfera unica.

Cele doua rase au avantaje si dezavantaje; GDI are forta bruta dar se misca foarte incet in schimb NOD are o aparare superioara si unitatile mai vulnerabile pot da nastere unor tactici sirete.[singlepic id=405 w=320 h=240 float=right]

AI-ul computerului este foarte competent si te va tine in suspans pe parcursul campaniilor. Dupa ce termini cele doua campanii de partea GDI si NOD poti incerca in modul skirmish o lupta impotriva computerului pe diferite harti. Daca lupta impotriva calculatorului nu iti mai place poti incerca oricand si modul multiplayer pe internet sau pe retea impreuna cu prietenii unde poti pune in practica tacticile pe care calculatorul ti le dejuca!

Daca iti plac startegiile atunci ar fi bine sa incerci Tiberian Sun. Nu conteaza ca ai mai jucat Command and Conquer, interfata este accesibila oricarui jucator si distractia este garantata. In multiplayer si one vs one este extrem de interesant pentru ca intervin si monstrii de pe harta, un fel de viermi din Dune care distrug unitatile, ceea ce amplifica diversitatea si poate intoarce oricand rezultatul!

Rating: 4.8/5 (2 votes cast)