Clive Barker’s Jericho

Jericho este un FPS care duce de la o extrema la alta. Are momente in care iti ofera o atmosfera deosebita, unica as putea spune, dar care sunt intrerupte de paradoxuri de design enervante! Jocul are puterea de a te face sa il iubesti acum si in momentul urmator sa il urasti!

Atingerea scriitorului de horror-uri Clive Barker este evidenta in Jericho. Povestea te trimite in diferite zone: din campul de lupta din al doilea Razboi Mondial ajungi in epoca templierilor, a cavalerior decazuti, urmeaza Roma antica unde demonii gladiatori incearca sa te distruga, pana in Simeria antica unde ajungi sa te bati cu demoni din ce in ce mai puternici.[singlepic id=243 w=320 h=240 float=left]

Sunetele sinistre si soundtrack-ul energic te incita in a continua si a afla ce se afla dupa coltul urmator! Dar jocul nu este de groaza, ci mai repede este gothic, intunecat.

Povestea nu se ridica la nivelul atmosferei pe care o creeaza, dar introducerea este exceptionala. La inceputurile lumii, Dumnezeu nu a creat pe Adam apoi pe Eva, ci pe primul nascut. Se pare ca lucrurile nu au stat atat de bine si asfel a fost inchis intr-o realitate alternativa, de unde insa s-a plictisit si incearca sa scape. Echipa Jericho are scopul de a trimite pe primul nascut acolo unde ii este locul. Si tocmai cand jocul devine mai incitant se si termina cu o lupta slaba cu ultimul boss, si toate intrebarile tale raman in suspans, lasand loc la o urmare. Pacat ca joci atat fara sa aflii mai nimic!

Caracterul tau Ross poate sari dintr-un membru in altul, ceea ce duce la cea mai buna parte a jocului, poti controla oricand pe oricare din cei 6 mambrii ai echipei, fiecare avand specialitatile proprii, astfel poti incetinii timpul, poti da foc inamicilor, poti ghida glontul sniper-ului, si multe alte abilitati iti sunt puse la dispozitie pentru a-ti face propria strategie pentru atac.[singlepic id=244 w=320 h=240 float=right]

La inceput o sa te enerveze poate ca AI-ul este destul de slab si membrii echipei mor prea repede dar poti sa ii invii, si pe parcursul jocului iti dai seama ca AI-ul nu este asa de slab, si ca de fapt ei incearca sa se adoposteasca sa se apere dar inamicii sunt de obicei destul de numerosi.

Unii inamici, cei mai enervanti, explodeaza cand mor, si de obicei asta se intampla langa tine si automat mori si tu si uite asa vezi cum intreaga echipa este decimata! Asta este Jericho: elemente de design care sunt atat de bune daca sunt folosite individual, si atat de neinspirate daca sunt folosite impreuna.

Prin urmare Jericho este atat un triumf cat si un dezastru, si nu multe jocuri pot fi asa!

Rating: 3.7/5 (3 votes cast)