Chaos Legion

Chaos Legion este un joc produs de Capcom si portat de pe consola pe PC. Din pacate compania reuseste cumva sa aleaga titlurile mai putin interesante si sa le porteze pe calculator, lasand adevaratele capodopere fidele consolelor. Chaos Legion este din pacate un hack and slash destul de repetitiv care nu aduce nimic nou, fiind un joc destul de simplu: trebuie sa omori tot ce misca.

Jocul te pune in rolul cavalerului Sieg Warheit care are misiunea sa opreasca un om pe nume Victor Delacroix care vrea sa obtina niste artefacte magice cu orice pret. Cei doi si atrefactele au mai avut contact inainte: Sieg a omorat-o pe iubita lui Delacroix si acum Delacroix spera sa foloseasca aceste artefacte pentru a o aduce la viata, chiar daca provoaca numai haos si distrugeri. Jocul foloseste secvente cinematice intre misiuni pentru a avansa in poveste, poveste care ne este spusa prin dialoguri destul de reusite.[singlepic id=396 w=320 h=240 float=left]

Din punct de vedere grafic jocul arata ca un joc de consola, cu alte cuvinte nu profita de loc de flexibiliatea calculatorului care putea oferi mai mult. Caracterele si monstrii sunt destul de bine detaliati, dar miscarile din lupta ale eroului nu sunt atat de fluide si da o senzatie dejoc specific de consola de acu cativa ani. Mai are si alte probleme tehnice cum ar fi ceata excesiva care creeaza probleme texturilor.

Jocul vrea sa aduca cu Devil May Cry dar nu reuseste sa se ridice din mediocritate datorita design-ului caracterelor si a detaliilor mediului.

Gameplay-ul este tipic pentru un hack and slash cu cateva elemente de strategie incluse. Sieg ataca cu sabia cu care poate face diferite combinatii. Pe masura ce invingi bosi de nivel castigi noi atacuri speciale si poti invia legiuni(monstrii cu abilitati speciale care lupta de partea ta). Unele legiuni sunt mai bune pentru a dobora monstrii organici iar altele pentru a ucide monstrii metalici. Aici vine si startegia si anume trebuie sa stii ce legiune din cele sapte disponibile sa folosesti impotriva unui monstru. Dupa fiecare nivel primesti experienta cu care iti imbunatatesti capacitatile de lupta ale legiunilor.[singlepic id=397 w=320 h=240 float=center]

Jocul este liniar de la un cap la altul, tot ce trebuie sa faci este sa urmaresti drumul pana la ultimul monstru. Fanii actiunii fara prea multa gandire vor aprecia acest lucru, de fapt vor aprecia tot ce tine de acest joc: inamici fara numar, rupi cu sabia in stanga si in dreapta, ai o singura cale de urmat; atat.

Jocul il termini in sase ore, ore “obositoare” pentru ca tu nu faci altceva decat sa alergi la propriu si sa omori monstrii. Nu ofera nimic altceva decat actiune dura!

Rating: 3.9/5 (2 votes cast)