Call of Duty World at War

Arme foarte bine detaliate, un ton serios si actiunea incitanta au fost intotdeauna atuurile seriei Call of Duty. Ca toate jocurile din serie, in afara de Modern Warfare, si in World at War, actiunea se desfasoara in al doilea Razboi Mondial. Cu toate acestea parca ii lipseste acel element de noutate cu care a venit Modern Warfare, care l-a transformat intr-un succes incontestabil. Dar asta nu inseamna ca World at War nu este si el la randul sau un succes.

Principala diferenta intre cele doua jocuri este perioada cand se desfasoara actiunea. In campanie o sa iti imparti timpul intre doi soldati: cu rusii ataci Germania si cu americanii o sa te lupti cu japonezii in insulele din Pacific.

Incepi fara arma in mijlocul inamicilor si incepi sa simti disperarea pe care o simt si soldatii si unii chiar raman marcati pentru tot restul vietii. Pe masura ce avansezi si misiunile devin mai mari si mai grele, ajungi sa te lupti cat mai aproape de capitala inamicilor.

Armele noi care apar in joc sunt baionetele si aruncatorul de flacari pe care le poti folosi in ambele campanii cand trebuie sa te aperi impotriva atacurilor banzai ale japonezilor care te iau prin surprindere cand apar din copaci sau din gauri si vin spre tine cu un singur scop, de a te ucide.[singlepic id=427 w=550 h=240 float=center]

Ca noutate jocul vine cu un mod nou de cooperativa cu pana la patru jucatori online sau chiar cu un split screen pentru toate campaniile jocului, dar creste si nivelul de dificultate. Au aparut si niste obiecte speciale: death cards, pe care daca le colectezi iti ofera posibilitatea de a activa coduri pe modul cooperativ. Astfel inamici mor numai cu headshot sau headshot provoaca explozia inamicilor. Mai ai si diferite obiective: de a omora 100 inamici cu pistolul de exemplu, care iti ofera puncte de experienta care se duc la profilul tau pe multiplayer.

In modul multiplayer, cum era de asteptat si cum a fost si la precedentul joc din serie, dupa fiecare victorie aduni puncte de experienta si cu cat avansezi cresti in grad si poti folosi arme mai bune. Hartile sunt destul de variate, unele suporta si tancuri, dar cel mai deosebit mod este disponibil dupa ce termini campania si se numeste Nazi Zombies: patru jucatori sunt pusi intr-o casa care este asaltata de zombie. Omorand inamicii si reparand casa iti ofera puncte cu care poti lua munitie, poti cumpara arme noi sau poti accesa noi zone din casa.

Tinand seama de elementele care au adus succesul lui Moder Warfare, World at War este un joc foarte bun care schimba perioada actiunii dar actiunea ramane la fel de incitanta. Chiar daca nu aduce nimic nou, jocul arata foarte bine si aduce aminte de primele jocuri ale seriei care au si consacrat-o si are aveau ca element specific perioada celui de-al doilea Razboi Mondial .

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)