Call of Duty Modern Warfare 2

Fiind unul dintre cele mai criticate si mai laudate shootere, Call of Duty Modern Warfare este un exemplu de joc caruia cu greu i se poate face o continuare, deoarece deceptiile sunt mult mai mari decat reusitele. Fiind poate cel mai bun shooter pe PC, o continuare cu greu se poate ridica la nivelul sau, dar producatorii au incercat si au reusit sa faca un joc exceptional. Noul mod Special Ops iti ofera posibilitatea de a simtii adrenalina campaniilor cu un prieten si multiplayer-ul care a facut ravagii acum doi ani cand a aparut la prima versiune a jocului, se mentine si in partea a doua.

Din pacate, totusi, pe partea tehnica de multiplayer jocul nu sta chiar atat de bine. Are numarul de jucatori limitat la 18, nu suporta harti modificate sau create decat cele oficiale ceea ce il face mai slab pe multiplayer din punct de vedere tehnic dacat alte jocuri online ale momentului. Dar cu toate acestea jocul are atuurile sale si in multiplayer care te fac sa il joci “again and again”.

Campaniile continua de unde s-a terminat primul Modern Warfare si a aparut un nou terorist violent ultranationalist. Din nou iei rolul unui soldat care face parte dintr-o echipa care face lumea mai sigura. Misiunile se desfasoara in diferite locatii exotice unde iei parte la diferite conflicte.

Campania este destul de scurta dar antrenanta. Chiar de la inceputul jocului comanzi tureta unui Humvee care patruleaza strazile unui oras din Orientul Mijlociu. Luptele ajung la un alt nivel in Rio de Janeiro si se ridica in cer cand te lupti cu inamicii controland un avion ridicadu-ti adrenalina la maxim.[singlepic id=426 w=550 h=240 float=center]

Terminarea fiecarei misiuni este satisfacatoare, cu toate ca unele sunt mai intunecate si te fac sa realizezi ca nu esti de fapt nici un erou ci doar un soldat. De exemplu la un momentdat trebuie sa te infiltrezi intr-o celula terorista si ti se cere sa torturezi diferiti spioni. Cu toate ca poti sari peste aceasta misiunea ea ramane disponibila si este destul de agresiva.

Desigur poti ignora campaniile si cooperativa si te poti bucura de modul multiplayer, in ciuda limitarilor. Formula din Modern Warfare este dusa la extrem, creeand dependenta de actiunea incitanta si fara sfarsit din Modern Warfare 2. Actiunea este si mai rapida si mai mortala decat in campanii deoarece aici castigi puncte de experienta si astfel poti dezvolta soldatul pe specialitatile pe care le vrei tu si de care ai nevoie. Cu toate posibilitatile de personalizare a modului de lupta a soldatului, jocul este extrem de bine balansat si nu ai cum sa nu te distrezi orice alegere ai face. Are mult mai multe optiuni adougate fata de predecesorul si ofera mai multe posibilitati de perfectionare a soldatului pe care il controlezi.

Sistemul de arme pe care le poti purta s-a modificat, astfel acum poti purta si o pusca de asalt si un shotgun, lucru care duce la combinatii variate care ofera si strategii noi. Mai apare si scutul care poate fi luat drept arma primara. Sistemul de perk a fost de asemenea imbunatatit si acum poti dezvolta o noua abilitate, de a tinti mai bine, de exemplu. O nouate este sistemul de rasplata “kill streak” care iti ofera posibilitatea de a chema elicoptere de atac sau avioane care distrug intr-o clipa tinta.

Rezultatul este un multiplayer mai strategic si mai intens, care vine alaturi de o campanie single player antrenanta cu o grafica excelenta.

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)