Age of Empires III The Warchiefs

Cand a aparut Age of Empires III a ridicat nivelul seriei cu o grafica impresionanta si a adus noi imbunatatiri care au facut ca jocul sa ramana in frunte.

Warchiefs se tine foarte bine de aceeasi formula, chiar imbunatatind-o. Introduce trei noi civilizatii si astfel te lasa sa intrii in rolul popoarelor bastinase, a indienilor americani si astfel trebuie sa faci fata amenintarilor ce vin dinspre Europa. Noile civilizatii nu se aseamana de loc cu cele prezente in jocul original. Ce nu se asemanau cele din Conquerors cu originalele, dar civilizatiile din Warchiefs sunt complet diferite! Poate cea mai asemanatoare este Iroquois datorita artileriei, dar si aceasta are o multitudine de caracteristici unice. Printre acestea este fire-pit unde se aduna dansatorii pentru a da bonusuri in lupta sau abilitatea satenilor de a se misca mai repede. Cu cat trimiti mai multi dansatori cu atat bonusul este mai puternic. A doua civilizatie, Sioux, specializata pe unitati calare, iti ofera posibilitatea de a conduce atacuri rapide, deoarece aceasta rasa nu are nevoie de case pentru a sustine populatia. Ultima civilizatie, cea azteca, nu are suport de nici un fel pentru case, dar are o mobilitate mult mai buna si infanterie mult mai puternica.[singlepic id=324 w=320 h=240 float=center]

O noua optiune a jocului vine sa schimbe complet strategiile de pana acum. Modul de revolutie face in asa fel incat la un momentdat in timpul jocului poti declara revolutie si astfel toti muncitorii se vor transforma in luptatori. Dar dupa ce declari revolutie pierzi capacitatea de productie, deci daca pierzi lupta cand declari revolutie e clar ca ai pierdut tot. O alta optiune iti ofera posibilitatea sa castigi jocul si daca ai monopol pe comert. Te obliga sa iesi si sa pui stapanire pe toate centrele de comert de pe harta. Mai au aparut si spionii pe care ii au civilizatiile europene si care pot observa inamicii fara a fi detectati.

Concluzia este ca Warchiefs aduce multe noutati unui joc excelent, si ce e mai important aduce modificari formulei initiale, dar gameplay-ul ramane acelas cu posibilitati tactice mult mai variate!

Rating: 4.9/5 (11 votes cast)