Age of Empires III The Asian Dynasties

Din 1997 de cand a aparut primul Age of Empires, seria a crescut si a ajuns unul dintre jocurile de strategie de referinta. Poate succesul s-a datorat perioadelor istorice in care se desfasura actiunea, astfel la primul joc te dezvoltai din antichitate pana in epoca imperiului roman, in al doilea beneficiai de avantajele evului mediu si in al treilea cucereai America pe timpul colonizarii. Acum ne aduce al doilea add-on care nu mai este facut de Ensemble Studios ci de Big Huge Games care are la activ Rise of Nations, un alt joc de strategie deosebit.

Noutatile pe care le aduce sunt evidente. Apar trei noi civilizatii: Japonia, China si India, precum si campaniile specifice fiecareia. Campania japoneza se desfasoara in perioada Shogun, cea chineza se refera la o expeditie navala catre Lumea Noua, iar cea indiana ne duce la asprimea cu care East India Trading Company vrea sa acapareze monopolul transportului naval. Campaniile au farmecul lor, au intorsaturi de situatie la care nu te asteptai, apare tradarea din partea aliatilor si multe alte detalii care ti se dezvaluie pe parcurs.[singlepic id=325 w=320 h=240 float=center]

Civilizatiile noi sunt din nou foarte diferite de cele existente deja in joc, japonezii se bazeaza pe infanterie, in special samurai, in schimb chinezii si indienii pot aduce mase mari de luptatori foarte repede. Economia fiecarei civilizatii se bazeaza pe date istorice, de exemplu chinezii si indienii pot sa-si mareasca instant populatia pentru a aduna resurse. O alta noutate la acest add-on nu este de fapt o noutate pentru seria Age of Empires. Au revenit minunile! De minunea pe care o selectezi poti beneficia de diferite bonusuri, printre care abilitatea de a reface sanatatea unitatilor instant. Minunile sunt de asemenea importante pentru ca numai asa poat avansa civilizatiile asiatice de la o epoca la alta.

Cu toate ca au aparut multe noutati, ideea jocului este aceeasi, gameplay-ul a ramas neschimbat, lucru care aduce varietate, si face in asa fel incat nici acum Age of Empires III nu este plictisitor, cu fiecare add-on aparand ceva nou, ceva ce poate fi invatat la fel de repede dar in acelas timp este atat de diferit.

Mai aduce varietate si datorita cladirilor care au stilul propriu arhitectonic, dar din punct de vedere al sunetului nu beneficiaza de nimic nou, aceeasi muzica de la Age of Empires III.

Ca si Warchiefs si Asian Dynasies este un add-on care merita instalat! Acum Age of Empires III este complet!

Rating: 3.9/5 (8 votes cast)